Waardering over Benninga, M.A., Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie Meibergdreef - Amsterdam op 14 februari 2013

Dr. M. Benninga is een arts in hart en nieren die alle ouders zich zouden wensen voor hun kind. Hij is lief voor de kinderen. Maar zegt ook duidelijk waar het op staat. Praat met ze en niet over ze.. Neemt alle tijd voor alle kinderen & ook voor hun ouders. Dus wel langere wachttijd soms, maar dat vergeet je snel weer.! Want als jezelf iets acuut heb, mag je bijna altijd gelijk komen.. Volgens mij werkt hij dag & nacht. Is niet eerder tevreden dan dat de pijn dragelijk of verdwenen is. Wij zijn nog steeds dankbaar dat wij ooit met hem in contact zijn gekomen..

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Benninga, M.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.