Waardering over Boes, J.M., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 10 januari 2020

5.4

Voor ons gevoel werd er niet geluisterd tijdens de afspraken en snel snel alles afgewerkt. Er wordt niks gevraagd aan je als ouder door de dokter en alle vragen die je hebt, lijken teveel. Kennis en kunde is zeker prima, maar het 'sociale' stukje lijkt te missen. Nu in ander ziekenhuis en dit is echt heel anders.

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Beste heer, mevrouw, het spijt ons te horen dat u ontevreden bent over de communicatie van deze kinderarts en dat u inmiddels voor een ander ziekenhuis heeft gekozen. Ook dr. Boes vindt dit zeer vervelend en zou het liefst met u hierover in gesprek gaan. Mocht die behoefte er bij u ook zijn, voel u dan vrij hem te contacten. Ook heeft u altijd de mogelijkheid om contact op te nemen met onze klachtenfunctionaris. Dat kan via 010 - 291 1264. Hartelijke groet, afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boes, J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.