Waardering over Creemers, D.G.W.J., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 10 januari 2017

9.3
  • Nieraandoeningen
  • Kindergeneeskunde

Wat wij zijn zo blij met Dr. D.Creemers als vaste kinderarts. Zij is altijd bereikbaar en beschikbaar, luistert en denkt mee. We zijn al een aantal jaar bij haar onder behandeling voor de nierziekte van mijn zoon en ik kan niks anders zeggen dan wat een topdokter! In onzekere tijden wist ze ons altijd gerust te stellen. Als je kind een ziekte blijkt te hebben en je een onzekere tijd tegemoet gaat, maakt de omgang en contact met zo'n goede dokter het allemaal een stuk gemakkelijker. Mijn complimenten! Aan deze dr. kunnen sommige collega doktoren een voorbeeld nemen!

Reactie van/namens Rijnstate

Geachte heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over dokter Creemers. We gaan uw complimenten aan haar doorgeven.

Vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Creemers, D.G.W.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.