Kinderarts Dam, S.W. van

Kinderarts

Geslacht
Vrouw
Er zijn 4 waarderingen Waarderen

Waardering over Dam, S.W. van, Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen op 19 maart 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Vroeggeboorte

Specialisme

Kindergeneeskunde

Mevrouw van Dam is een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet. Communiceert niets, niet pro actief en als je na week niets hebt gehoord terwijl alles goed zou gaan en dat opeens niet zo blijkt te zijn vind ze het raar dat je er naar vraagt. Afspraak met mevrouw van Dam maken? Een afspraak met de Koning is nog makkelijker.

Reactie van/namens Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen

Geachte heer, mevrouw, het spijt ons dat u geen goede ervaring hebt met deze kinderarts. Wij zullen ervoor zorgen dat uw reactie via de ombudsfunctionaris bij mevrouw Van Dam terechtkomt. Wij hopen dat een eventueel volgend contact in het WZA beter aan uw verwachtingen voldoet! Met vriendelijke groet, Wilhelmina Ziekenhuis Assen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dam, S.W. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.