Waardering over Dam, S.W. van, Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen op 20 maart 2019

1.0
  • Vroeggeboorte
  • Kindergeneeskunde

Mevrouw van Dam is een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet. Communiceert niets, niet pro actief en als je na week niets hebt gehoord terwijl alles goed zou gaan en dat opeens niet zo blijkt te zijn vind ze het raar dat je er naar vraagt. Afspraak met mevrouw van Dam maken? Een afspraak met de Koning is nog makkelijker.

Reactie van/namens Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen

geplaatst op 21 maart 2019

Geachte heer, mevrouw, het spijt ons dat u geen goede ervaring hebt met deze kinderarts. Wij zullen ervoor zorgen dat uw reactie via de ombudsfunctionaris bij mevrouw Van Dam terechtkomt. Wij hopen dat een eventueel volgend contact in het WZA beter aan uw verwachtingen voldoet! Met vriendelijke groet, Wilhelmina Ziekenhuis Assen.

Bent u of werkt u voor Dam, S.W. van? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.