Waardering over Engelberts, A.C., Ziekenhuis Zuyderland Medisch Centrum Sittard-Geleen - Geleen op 23 augustus 2013

Onze vaste kinderarts voor ons zoontje. Een hele fijne, kundige, lieve arts die heel goed luistert naar ons als ouders. Tijdens de vele ziekenhuisopnames de afgelopen tijd, heeft zij telkens weer de tijd genomen en kwam ze telkens even kijken hoe het met ons zoontje maar ook met ons ging. We zijn erg blij met haar en hebben veel vertrouwen in haar kundigheid. Ze aarzelt ook niet om hulp in te schakelen van andere artsen als ze het zelf niet weet of ergens te weinig ervaring mee heeft en dat kenmerkt een uitstekende arts!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Engelberts, A.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.