Waardering over Frenkel, J., Ziekenhuis UMC Utrecht, Wilhelmina Kinderziekenhuis - Utrecht op 10 januari 2017

2.2
  • Kindergeneeskunde

Deze kinderarts vaart op zijn eigen kennis zonder dat hij goed te rade gaat bij zijn collega's. Wij hebben een bijzonder nare ervaring met deze man die altijd maar om de hete brij heen draaide. Voor koortssyndromen kun je bij hem zijn, voor de rest: beter niet doen.

Reactie van/namens Ziekenhuis UMC Utrecht, locatie Heidelberglaan - Utrecht

geplaatst op 26 januari 2017

Geachte heer, mevrouw, we vinden het heel vervelend dat u de consulten negatief hebt ervaren. Wij komen graag met u in contact om uw ervaringen te bespreken. Daar kunnen wij van leren. Als u wilt, bellen wij u persoonlijk op. Mail dan uw telefoonnummer naar info@umcutrecht.nl.
Natuurlijk kunt u uw ervaringen ook altijd bespreken met onze klachtenbemiddelaars. Ook zij horen uw verhaal graag. U kunt hen bereiken via 088 75 562 08

Medewerker Patiëntenservice

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Frenkel, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.