Waardering over Gerritsen, E.J.A., Ziekenhuis Admiraal De Ruyter Ziekenhuis, locatie Goes - Goes op 15 oktober 2017

4.0
  • Kindergeneeskunde

Kwam de eerste keer al binnen met een arrogante houding. Zonder elkaar gesproken te hebben, schoof hij eigenlijk  (het grootste deel van) het probleem op gedrag, terwijl er wel degelijk een lichamelijke oorzaak en verklaring bleek te zijn, zoals ik dacht en duidelijk had aangegeven (2 maanden eerder ook al bij een andere kinderarts). Er is toch niet meteen bloed afgenomen, waardoor we onnodig lang in het ziekenhuis zijn verbleven, terwijl we ook nog een ander kind thuis hebben. Uiteindelijk bleek er inderdaad een lichamelijke oorzaak. We werden vervolgens alleen nog daar gehouden voor een bloedafname twee dagen later, terwijl er medisch gezien geen reden was ons te houden. Bij een telefonische afspraak verliep de communicatie stroef. Hij had geen tijd vragen te beantwoorden, want hij had "een drukke afdeling en belde alleen de belangrijkste uitslag door". Dit op zeer 'duidelijke' toon. Het is echt van de zotte dat ons kind zich de afgelopen maanden zo rot heeft moeten voelen omdat we niet gehoord werden als ouders.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gerritsen, E.J.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.