Waardering over Homan-van der Veen, J., Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer op 31 juli 2018

1.0
  • Spijsverteringsaandoeningen
  • Kindergeneeskunde

Deze arts luisterde niet naar de patient en naar de ouder. Nam zonder overleg met ouder of patient foutieve informatie van arts-in-opleiding over. Heeft totaal niets voor ons kunnen betekenen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Deventer Ziekenhuis, locatie Deventer - Deventer

We vinden het vervelend dat u de zorg zo heeft beleefd. Heel graag zouden we hierover persoonlijk met u in gesprek gaan. We hebben echter via de redactie van Zorgkaart Nederland vernomen dat u dit contact niet wenst. Wij kunnen nu niets doen om dit op te lossen. Dat vinden we jammer. Hopelijk zou u alsnog contact met ons willen, zodat wij iets kunnen met uw feedback. Als u het prettig vindt, kunt u hierbij de hulp en begeleiding van onze klachtenfunctionaris inschakelen. Op www.dz.nl/patiënt/klachten leest u wat zij voor u kan betekenen. En vindt u haar contactgegevens.

Met vriendelijke groet,
Deventer Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Homan-van der Veen, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.