Kinderarts Illy, K.E.

Kinderarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Illy, K.E., Ziekenhuis Ziekenhuis Rivierenland, hoofdlocatie - Tiel op 19 juni 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Kindergeneeskunde

Nadat we met het hele gezin in maart 2020 corona hebben gehad (via school opgelopen) knapte onze zoon (toen 9 jaar) maar niet op. (Dochter van toen 4 heeft ook weken klachten gehouden maar minder heftig.) Zoon hield moeite met concentreren en kreeg ook veel lichamelijke klachten. Zelfs milde fysieke inspanning was (en is nog steeds vaak) te veel, laat staan voetbal (zijn hobby). Tot op de dag van vandaag is hij dus niet meer de oude geworden. Na meerdere huisartsbezoeken heeft ze ons eindelijk doorverwezen naar het ziekenhuis. Daar kwamen we bij deze arts terecht. Ik deed mijn verhaal en mijn zoon hing er als een vaatdoek bij. Ik vatte het continu grijnzen van de arts - wat hij misschien geruststellend bedoelde - op als dat hij ons niet serieus nam, maar dat kan dus aan mijn eigen interpretatie liggen. Hij vertelde dat het niet van corona kon komen, dat zou goed onderzocht zijn en treft geen kinderen. Inmiddels zijn we alweer een half jaar verder en nog steeds heeft onze zoon klachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Illy, K.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.