Kinderarts Kramer-van Driel, D.

Kinderarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Kramer-van Driel, D., Ziekenhuis Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda op 9 juni 2016

Astma

Specialisme

Kindergeneeskunde

Dr. kramer kwam al met een oordeel binnen voordat ze onze dochter had gezien. Ze luisterde niet naar mijn verhaal en heeft onze dochter kort onderzocht. Ik kreeg het gevoel niet serieus genomen te worden. Nog nooit eerder gehad in het ghz. Maar dit was echt een tegenvaller.

Reactie van/namens Ziekenhuis Groene Hart Ziekenhuis, locatie Gouda - Gouda

Wat jammer dat u het contact met onze arts zo ervaren heeft. Vanzelfsprekend gaan we hierover graag met u in gesprek. U kunt contact opnemen met de arts of contact leggen via onze adviseur Kwaliteit via www.ghz.nl/melding

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kramer-van Driel, D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.