Waardering over Meij, T.G.J. de, Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam op 24 september 2020

• Crohn en colitis ulcerosa
  • Kindergeneeskunde

Onze dochter wordt al sinds begin 2017 behandeld door dr. De Meij. Mijn vrouw en ik hebben niets behalve al het goede ervaren met deze arts en het VUmc in het algemeen. De zorg, de aandacht, de expertise en het menselijke aspect in het handelen van dr. De Meij zijn prijzenswaardig en verdienen alle lof. Onze dochter is klachtenvrij op dit moment en ook al heeft ze een chronische ziekte, worden onze zorgen minder wanneer we weten dat we op dr. De Meij en het VUmc kunnen rekenen.

Reactie van/namens Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

Bedankt voor de positieve woorden over het werk van dr. De Meij en ons ziekenhuis, we geven het aan hem door. Fijn om te horen dat hij jullie zorgen enigszins heeft kunnen wegnemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Meij, T.G.J. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.