Kinderarts Mommertz-Mestrum, E.

Kinderarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Mommertz-Mestrum, E., Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 12 mei 2014

Astma

Specialisme

Kindergeneeskunde

Dr. Mommertz is naar onze mening een kundig kinderarts die de situatie goed inschat. Luisteren is perfect, ze neemt echt de tijd voor je kind en weet zich in de situatie van het kind te verplaatsen. Het kind krijgt het gevoel dat de dokter begaan is met haar situatie, voor het gevoel van het kind geeft dit een stuk veiligheid. Ik vind dit een fijne vriendelijke vrouwelijke kinderarts, die communicatief goed is. Onze dochter heeft diverse malen acute astma aanvallen gehad, en telkens heeft Dr. Mommertz adequaat gereageerd. Kortom aan te bevelen voor andere kinderen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mommertz-Mestrum, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.