Kinderarts Mommertz-Mestrum, E.

Kinderarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Mommertz-Mestrum, E., Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 2 juni 2014

Overige aandoeningen

Specialisme

Kindergeneeskunde

We kregen met spoed een eerste afspraak dankzij mijn huisarts. Mijn eerste gesprek was met een co- assistent die niets van de complexiteit van mijn net 5 jarig autistisch zoontje snapte. Ik kreeg daarna de dokter zelf te spreken om weer hetzelfde verhaal te vertellen. Ze schreef dezelfde medicijnen voor die ik hem al gaf. Ze had niet goed geluisterd. Ze wilde ook niet geloven dat de medicatie averechts werkte. Nadat het diezelfde dag thuis helemaal uit de hand liep wilde ze nog niet iets anders voorschrijven. Via een andere kanalen is het wel gelukt. Ze nam onze situatie niet serieus en was verre van meelevend. Ze gaf later toe dat ze niet zo bekend was met dat soort kinderen. Inmiddels is ons zoontje via andere wegen bij de Hondsberg intern opgenomen omdat het niet meer ging. Zij leveren overigens geweldig werk.

Reactie van/namens Mommertz-Mestrum, E.

Uit uw waardering blijkt dat u niet tevreden bent met de gegeven zorg. Dit betreuren wij en  gaan graag hierover met u in gesprek. U kunt hiervoor contact opnemen met de klachtenfunctionaris 013 4655396

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mommertz-Mestrum, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.