Kinderarts Nissen, A.C.

Kinderarts

Geslacht
Vrouw
Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Nissen, A.C., Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 7 oktober 2010

De afspraken binnen het team, arts vs arts- assistent worden niet goed opgevolgd, vroeger werd er niet goed geregistreerd. Sinds er met pc gewerkt wordt gaat het wel beter! Indien het geen levensbedreigende situatie is, lijkt het alsof het niet belangrijk genoeg is ondanks dat kind veel pijn en last heeft. Ondanks dat we nu wel tevreden zijn over de behandeling van dr Nissen, is het verhaal bij opname een ander verhaal. Verplegend personeel prima, arts-assistenten weten vaak niet waarover het gaat en vragen naar de bekende weg of volgen advies arts niet op, waardoor wij als ouder zeer geïrriteerd raken en ons afvragen wie er nu eigenlijk eindverantwoordelijke is. Helaas gaat het hier niet over een (incidentele) eenmalige behandeling, maar over tenminste 3 opnames per jaar gedurende 4 jaar. Nu wordt ons kind gelukkig niet meer opgenomen en zitten we aardig op de rails qua behandeling, maar er is in het verleden teveel gebeurd om zomaar weer vertrouwen in het Elisabethziekenhuis te hebben. Wel kunnen we zeggen dat het contact/luisteren de afgelopen 2 jaren sterk verbeterd is. En dat wij nu dus wel redelijk tevreden zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nissen, A.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.