Kinderarts Nowak, S.S.

Kinderarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Nowak, S.S., Ziekenhuis Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Refaja - Stadskanaal op 26 september 2017

Ons jarenlang verteld dat er niks met onze zoon aan de hand was, had zoveel te kleine en magere kinderen in zijn praktijk dus geen zorgen.Werd om wat anders naar het umcg gestuurd, daar schrok de kinderarts ontzettend, hij had gevaarlijk ondergewicht en moest acuut op genomen om hem nog erdoor te slepen.Kortom wij komen daar nooit meer, geen vertrouwen meer in.

Reactie van/namens Ziekenhuis Treant Zorggroep, Ziekenhuislocatie Refaja - Stadskanaal

Geachte mevrouw/ mijnheer,

Het spijt ons op Zorgkaart te lezen dat u ontevreden bent over de behandeling bij de Treant Zorggroep, ziekenhuislocatie Refaja te Stadskanaal. Ik ben werkzaam als onafhankelijk klachtenfunctionaris en bemiddel tussen ontevreden patiënten en/of hun familie en het ziekenhuis. Graag zou ik met u in contact komen om te praten over uw onvrede en samen te kijken of ik iets voor u kan betekenen. Wilt u mij bellen of mailen? Alvast bedankt voor uw moeite.

Met vriendelijke groet, Mw. drs. L. Behr, Klachtenfunctionaris, Bureau Kwaliteit en Veiligheid, Treant Zorggroep, Tel. nr. 0591 69 12 25, E-mail: klachtenfunctionaris.refaja@treant.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nowak, S.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.