Waardering over Nuboer, R., Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 18 juni 2016

4.7
  • Kindergeneeskunde

Na een doorverwijzing te hebben gehad voor mijn zoontje met een blaasontsteking, werd dit betwist door deze arts en diens assistent. Op aandringen is er toch een echo gemaakt en daar werd reflux aan de nierklepjes zichtbaar. Na verder onderzoek was die vooral aan de linker kant een hoge graad en moest hij geopereerd worden. Dankzij mijn alerte en accurate huisarts en mede op aandringen van mij waren we hier gelukkig optijd bij! De blaasontsteking was dus wel degelijk aanwezig! Jammer dat ik hier verder nooit meer want vernomen heb...

Reactie van/namens Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over uw behandeling in Meander. We willen graag met u in contact komen om uw ervaring te bespreken. Aangezien wij niet beschikken over uw contactgegevens, verzoeken wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar patientenservice@meandermc.nl zodat wij met u kunnen bespreken hoe wij u van dienst kunnen zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nuboer, R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.