Kinderarts Oudshoorn, J.H.

Kinderarts

Geslacht
Vrouw
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Oudshoorn, J.H., Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 15 december 2017

Crohn en colitis ulcerosa

Specialisme

Kindergeneeskunde

Er wordt totaal niet naar je geluisterd. Ik gaf aan dat ik ziek en misselijk werd van de medicijnen en toen is er tegen mij gezegd: ik heb ze ook eens genomen ik heb nergens last van. Ze snapt niet dat je iemand van 16/17 jaar niet als een 5 jarig kind kan behandelen. Heeft geen idee wat de behoeftes van een persoon zijn en werkt gewoon haar stappenplan af, zonder te kijken wie ze voor zich heeft. Ze heeft volgens mij ook nog nooit van het woord overleggen gehoord, want dat is iets dat ze totaal niet doet. Daarbij heeft ze standaard 1,5 uur uitloop en snapt ze niet dat dit erg vervelend is. Al met al een erg onprettige ervaring bij haar gehad en mijn vertrouwen in dokters verloren gegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oudshoorn, J.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.