Waardering over Oversteegen, F.P., Ziekenhuis Medisch Spectrum Twente (MST), locatie Enschede - Enschede op 9 mei 2014

Dr. Oversteegen consulteren wij als vaste kinderarts. Wij ervaren haar als een zeer zorgvuldige en kundige arts waar we altijd terecht kunnen ookal is het puur voor de geruststelling. Prettige arts om mee "samen te werken" als ouder, ook bij vervelend nieuws hebben we ruimte en begrip ervaren en daarnaast in moeilijke onzekere tijden altijd op haar kunnen terugvallen. Goede uitleg van ziektebeelden en symptomen, beantwoord vragen prima en reageert snel op terugbelverzoeken, bejegening betrokken en uiterst professioneel.

Bent u of werkt u voor Oversteegen, F.P.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.