Waardering over Pekelharing-Berghuis, M., Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 13 februari 2013

3.8

Dr. Pekelharing is vriendelijk, zeker ook naar kinderen. Maar ze is o.i. zeer chaotisch en onbetrouwbaar in haar afspraken: onderzoeken die vergeten worden, uitslagen die kwijt raken, beloften die niet nagekomen worden. Steeds krijg je de mededeling 'laten we over 6 weken een nieuwe afspraak maken, dan kan ik in de tussentijd....' om er na 6 weken achter te komen dat er in de tussentijd niets gebeurd is. Wij hebben in de behandeling van ons kind heel veel kostbare tijd verloren door deze slordigheden en vertragingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pekelharing-Berghuis, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.