Waardering over Rammeloo, L.A.J., Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam op 25 februari 2019

9.7
  • Aangeboren hartafwijking
  • Kindergeneeskunde

We hebben Lukas leren kennen in 2012, tijdens de zwangerschap van onze dochter. Hij heeft bij haar een zeer ernstige hartafwijking vastgesteld. Een zeer spannende tijd volgde, maar hij heeft hier ons goed in begeleid. Alle vragen die wij hadden, niets was teveel. Vele hartoperaties volgde, maar kijken met veel vertrouwen naar de toekomst. Hij luistert, neemt je als ouders serieus, is zeer deskundig, heeft veel humor en veel liefde voor het vak. Mede dankzij Lukas hebben wij durven te vertrouwen, en geleerd om niet alleen naar de hartafwijking te kijken. Nu bijna 7 jaar later, is ze een 'gezonde' pittige meid van 6 jaar. We zijn dankbaar voor alles wat Lukas voor ons heeft betekend (en nog gaat betekenen). Bedankt!

Reactie van/namens Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam

geplaatst op 25 februari 2019

Bedankt voor uw uitgebreide feedback en mooie waardering voor de werkwijze van dokter Rammeloo. Wij zorgen dat uw mooie woorden bij hem terechtkomen.

Bent u of werkt u voor Rammeloo, L.A.J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.