Waardering over Ree, R.M. van, Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 21 februari 2021

1.3
  • Kindergeneeskunde

Helaas heeft Dr. Van Ree ons niet goed geholpen. Mijn dochter is door hem verkeerd gediagnosticeerd, iets wat hij niet had moeten missen gezien haar klachten patroon en bijkomende aandoening. Heer van Ree was zelden bereikbaar, belde niet op afgesproken tijdstippen en wanneer ik aangaf dat het niet goed ging met mijn dochter was zijn reactie om medicatie maar weer op te hogen (die ze dus helemaal niet nodig bleek te hebben). Hij vroeg wat ik nou eigenlijk wilde, hij kon immers niets betekenen. Ander ziekenhuis, afwijking geconstateerd in slokdarm van dochter. Moet geopereerd worden. Er had ons een hoop ellende bespaard kunnen blijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ree, R.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.