Waardering over Reichert-Pont, E., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 15 maart 2019

3.0
  • Kindergeneeskunde

Afstandelijke vrouw die erg uit de hoogte doet. Ik voel in ieder geval weinig betrokkenheid. Ook na meerdere afspraken is ze niet op de hoogte van dingen die al meermaals besproken zijn. Zou in dit geval van meerdere betrokken behandelaren een regiefunctie over de behandeling moeten hebben, maar ik ervaar dat niet zo. Legt de schuld van dingen die misgaan bij de ander. Kortom aardig wat verbeterpunten.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Wij vinden het jammer om te lezen dat u deze ervaring in ons ziekenhuis heeft gehad.
De betrokken specialist hebben wij inmiddels geïnformeerd.
Graag zouden wij hierover met u in gesprek willen gaan.
Vriendelijk verzoeken wij u daarom contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn te bereiken op tel: 024-3657300 (maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 15.00 uur). U kunt ons ook een e-mail sturen en daarin uw telefoonnummer vermelden. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Reichert-Pont, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.