Kinderarts Rours, G.I.J.G.

Kinderarts

Waardering over Rours, G.I.J.G., Overige kliniek Kinderplein Medisch Centrum voor kwaliteit van Leven, locatie Rotterdam - Rotterdam op 5 januari 2017

Na al meerdere trajecten met mijn depressieve zoon te hebben doorlopen bij andere psychologen en psychiaters (ruim een jaar) zijn wij bij Dr. Rours terecht gekomen. Eindelijk een arts die met compassie goed luisterde. Mijn zoon was ooit gediagnosticeerd met Asperger, maar kan zich hier in de adolescentie niet meer in vinden. Dr. Rours heeft verder gekeken en samen met ons gezocht wat nu speelt en wat hij nu nodig heeft om weer in beweging te komen. Zij  sprak het vermoeden ADD uit en hier kon mijn zoon zich wel in vinden. Hij heeft hiervoor medicatie gekregen en het is gaandeweg een stuk beter met hem gegaan. Hij is nu nog wel onder behandeling maar hij heeft werk gevonden en is weer op de goede weg, terug naar een actief en zinvol leven. Ik heb mij erg gesteund gevoeld door deze kundige en lieve arts.Mijn zoon kon met haar skypen. Dit was erg prettig omdat wij ver weg wonen en ook omdat dit voor jonge mensen vaak een prettige vorm is. Ik kan iedereen Dr. Rours aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rours, G.I.J.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.