Kinderarts Rours, G.I.J.G.

Kinderarts

Waardering over Rours, G.I.J.G., Overige kliniek Kinderplein Medisch Centrum voor kwaliteit van Leven, locatie Rotterdam - Rotterdam op 5 januari 2017

ADHD

Na een periode van onduidelijkheid en zorgen omtrent onze zoon (toen 8 jaar) kwamen wij terecht bij Dr. Rours ruim 1 jaar geleden. Vanaf het eerste contact voelde het als een warme omarming, waarbij het gehele proces van A tot Z een zeer betrokken en professionele begeleiding is geweest. Door zijn ADD waren de schoolresultaten zorgelijk, maar Dr. Rours sprak vanaf het eerste contact haar vertrouwen in onze zoon uit. Haar kennis, duidelijkheid, rust en hartelijkheid is dan ook zeer waardevol voor ons gezin geweest. In een consult is er altijd ruimte voor, vragen, tranen en door haar positiviteit sluit je in een spannende en onzekere tijd altijd het gesprek positief af met een lach! Dr. Rours weet altijd de situatie te relativeren, zonder jouw zorgen weg te wuiven. Wij zijn na een afspraak altijd positief en opgelucht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rours, G.I.J.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.