Waardering over Simons, S.H.P., Ziekenhuis Erasmus MC - Sophia - Rotterdam op 29 november 2020

• Kindergeneeskunde

Ons derde kindje Elsie werd na 32 weken en 6 dagen geboren. Dokter Simons werd ingeschakeld omdat het Franciscus Gasthuis geen maagsonde ingebracht kreeg. Na onderzoek stelde hij vast dat ze Oesophagusatresie had, een slokdarmafsluiting. Bij het overleggen uit de couveuse op de speciale brancard kon onze dochter geen lucht meer krijgen en heeft dr. Simons onze dochter letterlijk het leven gered door adequaat handelen. Ook heeft hij ons om 3:00 uur in de nacht helder (m.b.v. een schets) uitgelegd wat er met haar aan de hand was en hoe ze haar slokdarmblokkade met een chirurgische ingreep konden verhelpen. Inmiddels gaat het een stuk beter met haar, waarvoor dank aan alle zorgverleners en dr. Simons wellicht nog het meest.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Simons, S.H.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.