Waardering over Sprangers, F., Epilepsiekliniek SEIN, Polikliniek voor epilepsie, locatie Zwolle - Zwolle op 14 maart 2019

8.8
  • Epilepsie

Tijdens de spoedopname ivm eerste epileptische aanvallen bij onze zoon met NAH nam ze tijdens de visite uitgebreid de tijd en herhaalde veel informatie en beantwoorde alle vragen die ik wel stelde maar ook de vragen die ik niet stelde. Op de poli was er sprake van een duidelijk behandelbeleid waarin wij ons als ouders goed gehoord voelde. Schakelen met de poli was goed mogelijk en bij belafspraken wordt er altijd gebeld. We zijn nu doorgestuurd naar SEIN, maar we zijn dr. Sprangers dankbaar voor de goede zorg. Een aanwinst voor het team kindergeneeskunde in het Spaarne Gasthuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sprangers, F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.