Waardering over Theeuwes, B.A.M., Ziekenhuis Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch op 18 oktober 2019

2.0
  • Kindergeneeskunde

Ik kwam bij deze arts omdat ik me zorgen maakte of mijn kind mogelijk een ontwikkelingsachterstand had. Haar letterlijke reactie: "Ze hoeven niet allemaal naar de universiteit." N.B. : er was geen sprake van een behandeling, dus waardering is daarbij niet van toepassing (maar dat kun je niet aangeven)

Reactie van/namens Kinderarts Theeuwes, B.A.M. - 's-Hertogenbosch

Uit uw review maak ik op dat mijn reactie heel vervelend op u is overgekomen. Als ik u het gevoel heb gegeven uw zorgen niet serieus te nemen, dan is dat zeker niet zo bedoeld. Ik ben graag bereid hier nog eens over in gesprek te gaan met u. Als u daar ook behoefte aan heeft, neemt u dan alstublieft contact op met de polikliniek om een afspraak hiervoor te maken.

Hartelijke groet,
Bernice Theeuwes

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Theeuwes, B.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.