Waardering over Veldkamp, E.J.M., Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda op 19 augustus 2013

5.5

dr veldkamp heb ik leren kennen op de school van mijn dochtertje daar was ze een hele fiijne en goed luisterende arts ze nam de tijd voor je. Nu we voortaan in het ziekenhuis moeten komen is het een ramp. de afspraak loopt heel vaak uit van een half uur tot drie kwartier en als je dan eindelijk aan de beurt bent en je verhaal wilt doen over je kind is ze heel gehaast. zo deed ze voorheen alles (oren ,luchtwegen, hart ,gewrichten enz)controleren nou dat is er niet meer bij. Een telefonische afspraak kapt ze gewoon af vanwege drukte (waarom maak ik die afspraak dan). We hadden een verwijsbrief nodig voor verdere behandeling heb haar hier over gesproken in begin juli en ze zou hem gelijk versturen ik kreeg hem deze week binnen 16-8. Ik vindt ze heel gehaast..waardoor ik het idee krijg dat ze zelf niet meer weet waar ze mee bezig is. Ik zit er echt over te denken om naar een andere arts over te stappen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Veldkamp, E.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.