Waardering over Verlaak, R., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 24 januari 2015

9.8
  • Bevalling

Ivm prematuriteit van onze dochter, onder behandeling geweest bij deze kinderarts/neonatoloog.Al voor de bevalling zijn we door hem voorgelicht over wat ons te wachten zou kunnen staan. Ook tijdens en na de bevalling, heeft hij ons samen met zijn collega's zeer prettig bijgestaan, en een uitstekende zorg geboden aan onze te vroeg geboren dochter.De couveuse suites van het CWZ Nijmegen hebben hier ook zeker positief aan bijgedragen.Ondanks dat het een emotionele tijd was, kijken wij nu wel terug op een prettige ervaring qua zorg. Ook de nazorg was erg fijn.Inmiddels gaat alles goed, en hoeven we niet meer bij hem te komen, maar ik zou ieder deze arts aanraden, als nodig.

Reactie van/namens Verlaak, R.

geplaatst op 26 januari 2015

Wij zullen deze waardering voor drs. Verlaak aan hem doorgeven.

met vriendelijke groet,

Team klantenservice CWZ

Bent u of werkt u voor Verlaak, R.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.