Waardering over Witte, J. de, Ziekenhuis Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch op 24 oktober 2020

1.5
  • Kindergeneeskunde

Was er met mijn zoontje, helaas niet serieus genomen en gehoord. Werd zo van tafel geveegd en uitgelachen ook nog. Werd eerst gezien door een arts in opleiding, daarna door dhr de Witte. Onkundig en onprofessioneel. Totaal geen inlevingsvermogen in een kind. Ga melding doen bij mijn huisarts en op zoek naar een goede kinderarts.

Reactie van/namens Kinderarts Witte, J. de - 's-Hertogenbosch

Geachte heer/mevrouw,
Ik heb uw review gelezen. Ik betreur het dat u zo ontevreden bent. Wanneer u het wilt, kan ik persoonlijk met u in gesprek gaan om in alle openheid de hele situatie door te nemen en samen de knelpunten proberen op te lossen. U kunt via de secretaresse van de polikliniek hiervoor een afspraak maken. U kunt hen bereiken via telefoonnummer: (073) 553 2304.

Met vriendelijke groet,
Dhr. De Witte

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Witte, J. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.