Klinisch neuropsycholoog Bruins, J.

Klinisch neuropsycholoog

Er zijn 19 waarderingen Waarderen

55 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Praktijk Neuropsychologie Bruins - Tienhoven

8 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Mevr. Bruins stelt je op het gemak en geeft een duidelijke uitleg wat het NPO onderzoek inhoudt en hoe dit te werk gaat. Ze is geduldig, luistert goed, denkt mee en is betrokken. De bereidwilligheid...

25 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Mevr. Bruins is een zeer nette en vriendelijke vrouw. Ze praat rustig en kalme manier dat was voor mij zeer prettig.

11 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Bij cognitieve problemen is een NPO een zwaar onderzoek. Mevrouw Bruins heeft een zeer rustige, overzichtelijke en professionele aanpak in een aangename omgeving. Ze weet een ongedwongen sfeer te...

12 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Mevrouw Bruins geeft veel aandacht aan haar patiënt, denkt mee aan het verbeteren van de mentale/psychische situatie en ook de toekomst van haar patiënt. Is heel prettig in omgang met zoal haar...

20 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Mevrouw Bruins geeft goede uitleg en toont oprechte aandacht. Ondanks het best intensieve onderzoek heb ik er een goed gevoel aan over gehouden.

9.6

24 februari 2021 - Geplaatst door de redactie

Fijne persoonlijkheid

16 februari 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer deskundig, grondig en betrokken. Onderzoekt, stelt je op je gemak, heeft een duidelijke aanpak en werkt gestructureerd. Na afloop ga je naar huis met goede adviezen, oefeningen en perspectief....

30 september 2020 - Geplaatst door de redactie

De sessies met Dr. Bruins hebben wij wandelend gedaan in een vertrouwde, zonnige omgeving. Ze nam uitgebreid de tijd om mij te laten vertellen, te luisteren en te controleren of ze mij goed begrepen...

28 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

Fijne psycholoog die zeer betrokken is.

28 mei 2020 - Geplaatst door de redactie

DR.bruins is erg prettig neemt de tijd voor je luistert en geeft goede adviezen mijn zoon was zenuwachtig maar al snel was dit over en hij voelde zich op zijn gemak

7.8

20 mei 2020 - Geplaatst door de redactie

Vanaf het eerste telefonische contact had ik meteen een zeer goede en betrokken indruk. Mevrouw Bruins is deskundig, meelevend en uitermate plezierig in de omgang. Ze neemt alle tijd. Ik kan haar bij...

12 mei 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik heb mijn gesprekken met Joke als heel waardevol ervaren. Joke heeft me meer inzicht gegeven en daardoor heb ik meer begrip en acceptatie voor mijn eigen situatie gekregen. Joke is heel deskundig...

3 december 2019 - Geplaatst door de redactie

Het is zoals t is, meer dan een 10 geven gaat niet!

31 mei 2019 - Geplaatst door de redactie

Prettige manier van omgang. Betrokken, meelevend. Gaf goede uitleg en goede adviezen.

19 mei 2019 - Geplaatst door de redactie

Verwelkomend en geruststellend. Prettige en rustige werkruimte. Gezien en gehoord.Aangeraden!

30 april 2019 - Geplaatst door de redactie

Een lieve en vooral een gastvrij begripvolle neuroloog . Dank hiervoor

27 maart 2019 - Geplaatst door de redactie

Zeer prettige ontvangst, schitterende locatie, aangenaam gesprek, erg op mijn gemak gevoeld ondanks de spanning

10 december 2018 - Geplaatst door de redactie

Zowel onderzoek als behandeling positief en professioneel ervaren. Joke is een betrokken persoon met daadwerkelijke aandacht voor wat er speelt en heeft veel expertise in haar vakgebied. Het opdoen...

17 oktober 2018 - Geplaatst door de redactie

Een fijn en warm mens met oog voor resultaat die empathie met hoofdletters schrijft !!!

1 juni 2018 - Geplaatst door de redactie

Wij zouden Dr.Joke Bruins aanbevelen!De onderzoeken werden heel rustig en goed uitgelegd en er werd goed rekening gehouden met de beperkte belastbaarheid zowel fysiek als mentaal i.v.m.een forse...