Waardering over Middelkoop, H.A.M., Ziekenhuis Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC), hoofdlocatie - Leiden op 29 september 2017

8.2
  • Neurologische aandoeningen
  • Neurologie

Helder en evenwichtig. N.a.v. een hersentrauma in (jong)volwassenheid te hebben opgelopen, heb ik de ‘Praktijk voor Neuropsychologie Middelkoop’ vele jaren achtereenvolgens bezocht. De bezoeken aan de praktijk heb ik als professioneel, open en vertrouwd ervaren. Binnen mijn leven is dit van grote waarde geweest. Mijn inzicht en kennis m.b.t. mijn hulpvraag zijn vergroot. Lof voor de kundigheid van de behandelaar(s) om vanuit een hersenblessure en ziektebeeld, een helderheid te scheppen m.b.t. het dagelijks functioneren. Ik heb geleerd mijn koers te bepalen waardoor ik mijn handelingen naar behoren kan uitvoeren. Mede door deze vorm van ondersteuning en ‘feedback’, heb ik de grip binnen het leven terug gekregen. In overeenstemming met mijn mogelijkheden heb ik een uiteindelijk juiste balans binnen mijn huidige leven nú, gevonden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Middelkoop, H.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.