Klinisch neuropsycholoog Serlier-van den Bergh, A.M.H.L.

Klinisch neuropsycholoog

Geslacht
Vrouw
Specialisme
Kinder- en jeugdpsychologie
Er zijn 98 waarderingen Waarderen

Waardering over Serlier-van den Bergh, A.M.H.L., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk KNP Praktijk - Waalre op 9 november 2017

Ik vind het super dat ik na jaren nu in 1 dag weet wat er met mijn dochter aan de hand is.ik vind het wel jammer dat in mijn omgeving niemand ooit gehoord heeft van jullie,bij de gemeente wisten ze hier niet van en mijn dochter heeft op school een iq test gehad waaruit bleek dat ze kenmerken van NLD had en gaven mij het advies om dat te laten onderzoeken maar ze wisten niet waar dat mogelijk was. Als het wat meer bekendheid zou krijgen kunnen kinderen en ouders eerder geholpen worden. Wij zijn nu blij dat we duidelijkheid hebben zodat we haar de juiste hulp kunnen geven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Serlier-van den Bergh, A.M.H.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.