Waardering over Bokkem, J. van, GGZ ARQ Centrum '45, locatie Oegstgeest - Oegstgeest op 6 november 2017

• Posttraumatische stressstoornissen

Ik ben kortdurend opgenomen geweest voor een emdr- behandeling vanwege mijn complexe ptss bij Centrum '45 in Oegstgeest. hitt, hoog intensieve traumatherapie heet de behandeling.Ik heb gekozen voor deze behandeling omdat ambulante emdr niet het gewenste effect had en ik thuis steeds met nare gevolgen zat die pas de week er op weer konden worden bewerkt. Door deze opname kon ik 'de deur openzetten' en dat heeft geweldig resultaat gehad!Ik liep mijn hele leven al met ptss-klachten, waarvoor maar geen oplossing was. Nu dus wel! Joke en Rianne, dank jullie wel!De wachtlijst was behoorlijk, maar het is het wachten echt waard!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bokkem, J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.