Klinisch psycholoog Crouzen, E.

Klinisch psycholoog

Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Crouzen, E., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Boven Mark, praktijk voor psychotherapie, psychologie, coaching en levensvragen - Chaam op 10 maart 2017

Een zeer fijne en goede behandeling intensief werken waarbij Erik je op alle fronten steun door ontzettend goed te luisteren en je handvatten aan te reiken.Ik ben zelf bij Erik terecht gekomen met een zeer moeilijk onderwerp het niet meer zien van de kinderen en kleinkinderen beslist niet gemakkelijk ik kon niet over hun spreken zonder te huilen ik ben en blijf hun moeder ik hou ontzettend veel van ze maar  heb respect voor hun beslissing en kan nu zelf weer verder leven en ik heb een goed leven mede door de kalmte en aandacht van jou Erik bedankt hiervoor!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Crouzen, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.