Waardering over Gijzen, A.M., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Mindessence Praktijk voor psychologie en psychotherapie - Niawier op 3 november 2019

Vele jaren heeft Meindert Gijzen mij welkom geheten in zijn, met zorg ingerichte, praktijkruimte te Niawier. De therapie sessies waren enerverend, waardevol, hoopgevend, steunend, confronterend, bemoedigend en leerzaam. Ze hielpen mij goed bij mijn zoektocht naar mijn eigen identiteit. Langzaamaan kwam er bij mij een proces van bewustwording, aanvaarding en verandering op gang. Het uiten van gevoelens en het verwoorden van gedachten vond ik lastig. Om deze te overbruggen gaf Meindert Gijzen mij de mogelijkheid om te gaan schrijven. Talloze gedachtespinsels, dromen en citaten vertrouwde ik hem toe. Tot mijn opluchting begreep hij deze en ging er fantastisch mee om. De registratieformulieren vormden de leidraad van mijn therapie. Mijn inziens is Meindert Gijzen een uitzonderlijk bekwame psychotherapeut en klinisch psycholoog. Integer, oprecht, professioneel, maar ook persoonlijk en open. Mede dankzij zijn aandacht, inzicht en inzet heb ik mezelf terug gevonden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gijzen, A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.