Waardering over Graaf, P.M. van der, Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Psychologenpraktijk Arnhem-Zuid e.o. - Arnhem op 9 augustus 2019

3.8
  • Angststoornissen

Ik kan het alleen maar eens zijn met de eerder geplaatste waardering hier. Mevrouw van der Graaf praat zeker 3/4 van de therapie over haarzelf. Ze heeft haar administratie niet op orde en is extreem vergeetachtig. Ik heb 2 keer dezelfde intake moeten doen omdat ze de vorige uitslag ''kwijt'' was. Bij de derde afspraak had ze de eerste uitslag plots toch weer gevonden en heb je die tweede test dus voor niets gedaan. Ze lijkt telkens totaal vergeten wat er de vorige afspraak is gebeurd, omdat ze alles dan weer herhaalt. Je bent als patiënt toch op zoek naar een plek waar je zelf je verhaal kan doen, maar zoals gezegd, 3/4 van de tijd is zij zelf aan het woord en kom je er met geen mogelijkheid tussen. Absoluut niet aan te raden.

Bent u of werkt u voor Graaf, P.M. van der? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.