Waardering over Koopman, B.G., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Praktijk voor Psychologie en Psychotherapie Meppel - Meppel op 12 juli 2019

9.7
  • Posttraumatische stressstoornissen

Na een trauma kwam ik bij  Dinet terecht en meteen bij de eerste kennismaking wist ze mijn vertrouwen te winnen, Daarna overgegaan op EMDR therapie , deze is zeer succesvol verlopen.Na een aantal gesprekken, kwamen er nog andere trauma's aan het licht en deze zijn ook naar volle tevredenheid verlopen. Het fijne aan de behandeling is, dat Dinet open en eerlijk is naar de patiënt. Dat kan soms erg confronterend overkomen, maar wat ik in mijn geval deed, dan ging ik het gesprek thuis evalueren en nadenken, waarom en wat ze bedoeld heeft. Zo werd mij duidelijk, dat Dinet het allemaal zei om mij verder te helpen, als je dat inziet, dan kun je je geen betere wensen dan Dinet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Koopman, B.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.