Waardering over Neijnens, J.H.H., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Pepas, eerstelijnspsychologie en psychotherapie, locatie Asten - Asten op 13 augustus 2015

9.7
  • Depressie

Mijn psychische symptomen waren voor mij aanleiding om een psycholoog te bezoeken. Via mensen werkzaam in de zorg kwam ik uit bij dhr. Neijnens. Mijn eerste indruk was prima , werd goed op mijn gemak gesteld en de spanningen waren door het heel gewone warme contact meteen weg. Mijn verhaal vertelde ik aan een goed luisterende en af en toe naar verduidelijking vragende behandelaar. Na een aantal behandelingen was er volop vertrouwen en vond ik het heel plezierig als er weer een afspraak naderde . Na elk contact voelde ik de kracht om mijn leven weer de vorm te geven waarin het ooit zat. Inmiddels heb ik mijn leven weer aardig op de rails en dat zou zonder deze behandeling waarschijnlijk anders zijn gelopen. Ik ben dan ook buitengewoon tevreden over de behandeling en bejegening in deze psychologenpraktijk

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Neijnens, J.H.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.