Waardering over Berge, H. van den, Ziekenhuis MCL - Medisch Centrum Leeuwarden, locatie Leeuwarden - Leeuwarden op 16 november 2016

9.7
  • Neusaandoeningen
  • Keel-, Neus en Oorheelkunde

2 Jaar geleden heb ik een trap van een paard gehad waardoor mijn neus scheef is gaan staan. Dankzij dit ongeluk kon ik niet meer door mijn rechterneusgat ademen en zat er een botstukje bovenop mijn neusbrug. 30 September 2016 ben ik hier door Dr. H van den Berge aan geopereerd. Hij heeft mijn neus heel mooi gecorrigeerd, iets kleiner gemaakt en mijn tussenschotje recht gezet. Hierdoor kan ik weer normaal ademen en past mijn neus weer goed in mijn gezicht! Ik zou Dr. van den Berge aan iedereen willen aanbevelen, hij is zo geduldig en neemt echt de tijd voor zijn patiënten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Berge, H. van den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.