KNO-arts Berge, H. van den

KNO-arts

Waardering over Berge, H. van den, Ziekenhuis MCL - Medisch Centrum Leeuwarden, locatie Leeuwarden - Leeuwarden op 5 februari 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Neusaandoeningen

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Bij een andere KNO-arts in een ander ziekenhuis heb ik me tot twee keer toe (vergeefs) laten opereren aan een scheefstaand neustussenschot. Nadat er weinig resultaat behaald leek te zijn kreeg ik het dringend advies dr. van den Berge te consulteren. Zonder gebiast te zijn door eerder gestelde diagnoses heeft hij mijn probleem vanuit diverse invalshoeken bekeken en grondig onderzoek verricht. Hierdoor is een achterliggend, ingewikkelder probleem aan het licht gekomen en uiteindelijk operatief verholpen. Als persoon ben ik vrij perfectionistisch van aard en begrijp ik dat een menselijk lichaam nooit perfect symmetrisch kan zijn, maar bij de eindcontrole was ik aangenaam verrast. Aan de voor- en na-foto's heb ik kunnen zien dat mijn neus nu kaarsrecht staat en van enig litteken is niks te bekennen. Ik dokter van den Berge ervaren als zéér kundig, oprecht betrokken en hele prettige arts. Nogmaals bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Berge, H. van den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.