Waardering over Berge, H. van den, Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Heerenveen - Heerenveen op 11 april 2019

9.9

Ik heb een half jaar geleden een neuscorrectie ondergaan bij Dr. Van den Berge. Ik heb jaren getwijfeld of ik het wel moest doen of niet.. De twijfel kwam met name door dat ik nooit een perfect resultaat had gezien na een neuscorrectie. Ik kwam via een kennis bij Dr. van den Berge terecht en na het eerste gesprek wist ik meteen dat ik tegenover de juiste arts zat. Ik heb mijn wensen doorgegeven en wat ik zo fijn vind aan deze arts is het feit dat hij gaat voor een perfecte neus, wat past bij het gezicht zodat het natuurlijk oogt. En ondanks dat mijn neuspunt nog steeds dik is, ben ik nu al zeer tevreden over het resultaat! En dat wetende dat het alleen nog maar mooier wordt! Er gaat geen dag voorbij dat ik niet in de spiegel kijk om alleen even mijn neus te bewonderen!

Bent u of werkt u voor Berge, H. van den? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.