Waardering over Berge, H. van den, Esthetisch-medisch centrum Bey by Bergman Clinics, locatie Heerenveen - Heerenveen op 11 april 2019

9.9

Ik heb een half jaar geleden een neuscorrectie ondergaan bij Dr. Van den Berge. Ik heb jaren getwijfeld of ik het wel moest doen of niet.. De twijfel kwam met name door dat ik nooit een perfect resultaat had gezien na een neuscorrectie. Ik kwam via een kennis bij Dr. van den Berge terecht en na het eerste gesprek wist ik meteen dat ik tegenover de juiste arts zat. Ik heb mijn wensen doorgegeven en wat ik zo fijn vind aan deze arts is het feit dat hij gaat voor een perfecte neus, wat past bij het gezicht zodat het natuurlijk oogt. En ondanks dat mijn neuspunt nog steeds dik is, ben ik nu al zeer tevreden over het resultaat! En dat wetende dat het alleen nog maar mooier wordt! Er gaat geen dag voorbij dat ik niet in de spiegel kijk om alleen even mijn neus te bewonderen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Berge, H. van den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.