KNO-arts Borne, S. van den

KNO-arts

Waardering over Borne, S. van den, Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 29 juni 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Dr vd Borne is een vakkundige, klantgerichte, betrokken, vriendelijke, rustige en zeer geduldige arts. Staat open voor suggesties die je als patiënt oppert. Er zijn altijd punten ter verbetering, maar deze kan ik niet aangeven welke van toepassing zijn op het functioneren van dr vd Borne. Ik zou één ieder deze arts aanraden.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Indien u behoefte heeft kan u altijd contact met ons opnemen via e-mail: klantenservice@cwz.nl, maar u kunt ons ook bellen 024-3657300 (op werkdagen tussen 09.00 uur en 15.00 uur). Met vriendelijke groet, Dennis klantenservice CWZ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Borne, S. van den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.