Waardering over Bruintjes, T.D., Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 17 oktober 2019

Vanwege jarenlange vage duizeligheidsklachten verwezen naar het Duizeligheidscentrum. De onderzoeken zelf waren, zoals ik had verwacht, erg vervelend. Maar de begeleiding was geweldig! De artsen/verpleegkundigen stelden me gerust en waren begripvol terwijl ik me zwaar misselijk voelde door de onderzoeken. Eindgesprek met dr. Bruintjes en dr. van Leeuwen was helder, to the point en prettig. Ze hadden duidelijk mijn vooraf ingevulde formulieren goed gelezen en gekoppeld aan de testuitslagen. Zij vullen elkaar goed aan en stelden weldoordachte vragen om mijn probleem verder uit te pluizen. Ik had zelf ook de mogelijkheid om vragen te stellen en er werd goed geluisterd. Ik heb een heel goed gevoel overgehouden aan dit bezoek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bruintjes, T.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.