Waardering over Colnot, D.R., Ziekenhuis Diakonessenhuis, locatie Utrecht - Utrecht op 20 juni 2012

9.2

Dr. Colnot is een arts die heel toegankelijk is, de tijd neemt voor je klacht, het onderzoek/ analyse en alles helder uitlegt. Hij is erg mensgericht, maakt voor de operatie tijd om nog even bij je langs te komen en komt na de operatie ook weer kijken hoe het met je gaat. De operatie is super goed verlopen, weinig pijn gehad en de controle afspraak bij Dr. Colnot was ook erg prettig. Weer werd er ruimschoots te tijd genomen om te kijken of alles goed was, werden er vragen gesteld en kreeg ik te horen dat ik niet meer terug hoefde te komen.....tenzij ik dat zelf graag zou willen. Deze KNO-arts (en zijn medewerkers) zou ik iedereen willen aanraden, zeker als je nog nooit een operatie hebt gehad en een beetje zenuwachtig bent.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Colnot, D.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.