KNO-arts Copper, M.P.

KNO-arts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Copper, M.P., Overige kliniek Ruysdael Clinics, Slaap- en KNO kliniek - Amsterdam op 8 november 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Slaapapneu

Dr. Copper kon mij binnen 2 dagen zien ivm een acuut probleem waar mijn huisarts geen raad mee wist. Hij nam alle tijd voor mij en wist alle benodigde onderzoeken nog diezelfde dag af te ronden. Samen hebben we naar de beelden gekeken waarna alles me duidelijk werd uitgelegd. Ik heb veel vertrouwen in deze arts, hij is zeer deskundig. Ik ben blij dat mijn huisarts me naar dr. Copper heeft gestuurd.Dr. Copper kon mij binnen 2 dagen zien ivm een acuut probleem waar mijn huisarts geen raad mee wist. Hij nam alle tijd voor mij en wist alle benodigde onderzoeken nog diezelfde dag af te ronden. Samen hebben we naar de beelden gekeken waarna alles me duidelijk werd uitgelegd. Ik heb veel vertrouwen in deze arts, hij is zeer deskundig. Ik ben blij dat mijn huisarts me naar dr. Copper heeft gestuurd.HHHDr. Copper kon mij binnen 2 dagen zien ivm een acuut probleem waar mijn huisarts geen raad mee wist. Hij nam alle tijd voor mij en wist alle benodigde onderzoeken nog diezelfde dag af te ronden. Samen hebben we naar de beelden gekeken waarna alles me duidelijk werd uitgelegd. Ik heb veel vertrouwen in deze arts, hij is zeer deskundig. Ik ben blij dat mijn huisarts me naar dr. Copper heeft gestuurd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Copper, M.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.