KNO-arts Copper, M.P.

KNO-arts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Copper, M.P., Ziekenhuis St Antonius Nieuwegein - Nieuwegein op 26 juli 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

N.v.t.

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Ik had een verdenking op een subglottische stenose ( een vernauwing van de luchtpijp) een zeer zeldzame aandoening. Mijn logopediste heeft mij doorgestuurd. De kans dat de aandoening reeël was was voor zowel mijzelf als de logopediste groot. Bij mijn doorverwijzing werd door de arts-assistent al ernstig betwijfelt of ik de aandoening ook werkelijk had ( nog zonder te kijken.) Ik had het zeer benauwd maar moest toch een maand wachten. De Ingreep was zeer belastend, ruw, en pijnlijk. Vooraf vertelde de arts nog enkele keren dat je mijn aandoening nooit tegen komt. Ik ben met een recept tegen reflux weggezonden. Pas s'avonds thuis las ik online dat ik wel degelijk een subglottische stenose had. ( Reflux is daarvan niet de oorzaak, dat is mijn onderliggende ziekte) Er werd aldoor tegen mij gepraat op een toon alsof ik onbenullig was. De arts verwees mij ook verkeerd door. Ik ben in het Radboud geopereerd, maar niet dankzij deze arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Copper, M.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.