KNO-arts Derks, W.

KNO-arts

Geslacht
Vrouw
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Derks, W., Ziekenhuis OLVG, locatie Oost - Amsterdam op 12 juli 2013

Ruim acht maanden rondgelopen met klachten aan mijn oor, wat ontspoorde in een doof oor. Mijn klachten kon ik goed omschrijven, de arts gaf als antwoord 'u moet geduld hebben'. Pas nadat ik zei dat ik een second opnion wilde, ondernam zij aktie, door een scan te laten maken (dit was na zeven maanden), terwijl ik hier eerder om had gevraagd. Deze arts luistert niet, stelt geen diagnose en communiceert niet met de patient. Het OLVG vind ik een goed ziekenhuis en de balie medewerkers waren zeer behulpzaam en vriendelijk, maar geen optie om te blijven bij deze slecht funktionerende KNO arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Derks, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.