KNO-arts Frima-van Aarem, A.

KNO-arts

Er zijn 30 waarderingen Waarderen

Waardering over Frima-van Aarem, A., Ziekenhuis Meander Medisch Centrum, locatie Amersfoort - Amersfoort op 11 juni 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Gehoorstoornissen

Specialisme

Keel-, Neus en Oorheelkunde

Dr. Frima van Aarem heeft bij mij een implantaat geplaatst ten behoeve van een botverankerd gehoorapparaat. Een ingreep dat opzich niet heel spannend zou moeten zijn. Helaas tijdens de ingreep stopte de boormachine en Meander-ziekenhuis Amersfoort had geen tweede apparaat op voorraad. Een apparaat vanuit UMC laten overbrengen duurde te lang met als gevolg dat ik veel meer tijd onder narcose zou moeten blijven. Dr. Frima nam toen de verantwoordelijkheid om het laatste stukje handmatig te gaan boren. Ik ben dr. Frima ontzettend dankbaar voor haar deskundigheid en alle tijd die ze genomen had om me alles netjes uit te leggen om zodoende mijn angst en zorgen weg te doen! Dr. Frima van Aarem is een arts met gouden handen en bovendien een schat van een mens! Een engel op aarde! Hartelijk dank dr. Frima van Aarem!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Frima-van Aarem, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.