Waardering over Galbo, A.M. Lo, Overige kliniek Bergman Clinics | KNO | Hilversum (voorheen Van Linschoten Specialisten) - Hilversum op 24 juli 2020

5.4
  • Neusaandoeningen

Ik ervaarde dr. Lo Galbo als een aardige mevrouw en kundig bij de eerste afspraak. Ze wist al snel wat er moest gebeuren en garandeerde me dat het allemaal beter zou worden en er geen nadelen zijn. Nu inmiddels ruim 5 maanden verder heb ik veel last van hoofdpijn als ik door de neus adem en de lucht in mijn neus voelt onprettig aan. 3 maanden na de operatie besloot ze een allergietest af te nemen, waaruit blijkt dat ik hooikoorts heb. Wellicht waren de klachten al verbeterd bij hooikoortsmedicatie dus ik begrijp ook niet waarom ze dat niet van te voren hebben getest. Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij een ander ziekenhuis die bekend is met patiënten met hetzelfde klachtenbeeld na een neusschelpverkleining. Ik hoop dat zij iets voor mij kunnen betekenen want ik voel me nu helemaal niet goed. Vanuit mijn ervaring raad ik niemand een neusschelpverkleining middels conchotomie aan of überhaupt een neusschelpverkleining.

Reactie van/namens Overige kliniek Bergman Clinics | KNO | Hilversum (voorheen Van Linschoten Specialisten) - Hilversum

Beste heer/mevrouw,

Dank u voor de reactie. Vervelend voor u dat u geen goede ervaring heeft na de neusschelpverkleining.

Ter herinnering: ik zag u via wachttijdbemiddeling nadat een andere KNO-arts in uw woonplaats de indicatie voor neusschelpverkleining met u had besproken en er ook een eerdere scan was.
Vanwege de lange wachtlijst elders wilde u zich bij mij laten opereren.
Ik heb de twee verschillende technieken met u besproken klassiek (met kraakbeenverwijdering) en celon.

Ik heb u de folder over beide ingrepen gegeven en u heeft een formulier ondertekend dat u alle nadelen en alternatieven begrepen heeft. Ook op de dag van de operatie hebben wij alle reguliere checks met u doorlopen.

Voorafgaand aan de operatie zijn alle officiële procedures van informatieplicht zeer uitgebreid met u besproken.

Ik wens u het beste toe.

Met vriendelijke groet,
Dr. A.M. Lo Galbo
KNO-arts, Van Linschoten Specialisten

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Galbo, A.M. Lo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.